eprintid: 20944 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/09/44 datestamp: 2016-05-13 09:42:31 lastmod: 2016-10-03 09:25:50 status_changed: 2016-05-13 09:42:31 type: article metadata_visibility: show title: Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні language: ukraine abstract: За результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання. keywords: педагогічна діяльність, розвивальне навчання, професійно-особистісні якості вчителя. creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: BF subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 6 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 93-102 refereed: TRUE citation: Семенець, С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник (6). с. 93-102. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20944/1/Semenets_Fenomen_pedagogichnoji_diyalnost.pdf