relation: http://eprints.zu.edu.ua/20945/ title: Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів creator: Семенець, С. П. subject: BF Психологія subject: LB2300 Вища освіта subject: QA Математика description: У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики. publisher: ДВНЗ «Криворізький національний університет» date: 2016-02-19 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20945/1/Semenets_kontseptsiya_rozvyvalnogo_navchannya.pdf identifier: Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). с. 118-125. ISSN 2304-4470 language: ukraine