eprintid: 20945 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/09/45 datestamp: 2016-05-13 09:48:00 lastmod: 2016-10-03 09:15:08 status_changed: 2016-05-13 09:48:00 type: article metadata_visibility: show title: Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів language: ukraine abstract: У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики. keywords: дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: BF subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2016-02-19 date_type: published publication: Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць number: 47 publisher: ДВНЗ «Криворізький національний університет» pagerange: 118-125 refereed: TRUE issn: 2304-4470 citation: Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). с. 118-125. ISSN 2304-4470 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20945/1/Semenets_kontseptsiya_rozvyvalnogo_navchannya.pdf