relation: http://eprints.zu.edu.ua/20947/ title: Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції creator: Вікарчук, О. І. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу. date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20947/1/%D0%A1%D0%A0%D0%95_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF identifier: Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). с. 61-67. language: ukraine