eprintid: 20947 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/09/47 datestamp: 2016-05-16 06:43:58 lastmod: 2016-05-16 06:43:58 status_changed: 2016-05-16 06:43:58 type: article metadata_visibility: show title: Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції language: ukraine abstract: Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу. keywords: міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг creators_name: Вікарчук, О. І. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Сталий розвиток економіки number: 1 (30) pagerange: 61-67 refereed: TRUE citation: Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). с. 61-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20947/1/%D0%A1%D0%A0%D0%95_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF