relation: http://eprints.zu.edu.ua/20960/ title: Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму creator: Вознюк, О. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту. publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20960/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016_%D0%91%D0%B0%D1%80.PDF identifier: Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). с. 111-119. language: ukraine