%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2016 %F zu2:20960 %I Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ %J Проблеми освіти: Наук-метод. зб. %K сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем. %N 86 %P 111-119 %T Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму %U http://eprints.zu.edu.ua/20960/ %X Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.