eprintid: 20960 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/09/60 datestamp: 2016-05-17 12:00:00 lastmod: 2016-05-17 12:00:00 status_changed: 2016-05-17 12:00:00 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму language: ukraine abstract: Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту. keywords: сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Проблеми освіти: Наук-метод. зб. number: 86 publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ pagerange: 111-119 refereed: TRUE referencetext: Богоявленская Д. Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества / Д. Б. Богоявленская. – Ростов-на-Дону: Изд-во РГУ, 1983. – 173 с. 2. Вознюк А. В. Как возможен синтез знаний: монография. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2016. – 774 с. 3. Вознюк О.В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 – 550 с. 4. Демина Л.А. Парадигмы смысла: логико-гносеологический анализ: автореферат дис. . докт. филос. наук: 09.00.01. / Л.А. Демина. – М., 2006. – 63 с. 5. Закон України "Про освіту". – К.: Генеза, 1996. – 36 с. 6. Кудрявцев В.Т. Выбор и надситуативность в творческом процессе : опыт логико-психологического анализа проблемы / В. Т. Кудрявцев // Психологический журнал. – Т. 18. – 1997. – № 1. – С. 16–30. 7. Налимов В.В. Спонтанность сознания: Вероятностная теория смыслов и смысловая архитектоника личности / В.В. Налимов. – М.: Изд. Прометей, 1989. – 287 с. 8. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. Проект. – К.: Шкільний світ, 2001. – 16 с. 9. Павиленис Р.И. Проблема смысла: современный логико-философский анализ языка / Р.И. Павиленис. – М.: Мысль, 1983. – 286 с. 10. Петровский В.А. Личность в психологии : парадигма субъектности / В. А. Петровский. – Ростов-на-Дону : Изд-во Феникс, 1996. – 512 с. 11. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с. 12. Сбруева А.А. Порівняльна педагогіка / А.А. Сбруєва. – Суми: Університетська книга, 2005. – 320 с. 13. Урманцев Ю.А. Начала общей теории систем / Ю. А. Урманцев // Системный анализ и научное знание. – М.: Наука, 1978. – С. 5–33. 14. Хекхаузен X. Мотивация и деятельность. 2-е изд. / X.Хекхаузен. – СПб.: Питер; М.: Смысл, 2003. – 860 с. citation: Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). с. 111-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20960/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016_%D0%91%D0%B0%D1%80.PDF