%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2015 %F zu2:20961 %J Андрагогічний вісник %K педагогічна система, еталонна педагогічна система та соціально-педагогічне середовище, цілі освіти, холістична парадигма освіти, парадигмальна множинність педагогіки. %N 6 %P 24-45 %T Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/20961/ %X Доводиться, що педагогічна система А.С. Макаренка та І.П. Іванова постають еталонною освітньою системою, що відповідає еталонному ж освітньо-розвивальному соціально-педагогічному середовищу та інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра реалізує (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) зазначені три наріжні цілі освіти.