eprintid: 20961 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/09/61 datestamp: 2016-05-17 12:03:04 lastmod: 2016-05-17 12:03:04 status_changed: 2016-05-17 12:03:04 type: article metadata_visibility: show title: Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу language: ukraine abstract: Доводиться, що педагогічна система А.С. Макаренка та І.П. Іванова постають еталонною освітньою системою, що відповідає еталонному ж освітньо-розвивальному соціально-педагогічному середовищу та інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра реалізує (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) зазначені три наріжні цілі освіти. keywords: педагогічна система, еталонна педагогічна система та соціально-педагогічне середовище, цілі освіти, холістична парадигма освіти, парадигмальна множинність педагогіки. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 6 pagerange: 24-45 refereed: TRUE referencetext: Аванесян И.Д. Игорь Петрович Иванов: наука и жизнь / И.Д.Аванесян. – СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И.Герцена. 2008. – С. 92–93. 2. Бех І.Д. Деякі аспекти нової виховної парадигми: в контексті творчості А. С. Макаренка / І. Д. Бех, О. В. Вознюк, М. В. Левківський // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1 (30). – С. 5-17. 3. Бордовская Н. В. Педагогика: [учебник для вузов] / Н. В. Бордовская, А. А. Реан – СПб. : Издательство Питер (С), 2000 – 307 с. 4. Вознюк О. В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія / О. В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 – 550 с. – [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/16366/ 5. Вознюк О.В. Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка / О.В. Вознюк // Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. – С. 146-163. 6. Закон України "Про освіту". – К.: Генеза, 1996. – 36 с. 7 Иванова Л.А. Будущее в настоящем – жизнь и творчество Игоря Петровича Иванова / Л.А.Иванова. – СПб.: Центр педагогической информации, 1998. – 200 с. 8. Корсак К. В. Про міфологічність поняття "освіта" / К. Корсак // Науковий світ. – 2009. – № 4. – С. 2-5. 9. Макаренко А.С. Педагогічна поема / А.С. Макаренко. – К.: Рад.шк., 1973. – 524 с. – С. 447. 10. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. Проект. – К.: Шкільний світ, 2001. – 16 с. 11. Ситников В.Л. Практикум по психологии командообразования / В.Л.Ситников, А.В.Комарова, Т.В.Слотина. – СПб.: Петербургский гос. ун-т путей сообщения, 2011. – 217 с. 12. Ситников В.Л. Педагогика общей заботы – источник современной психологии командообразования / В.Л. Ситников // Психологическая газета, 8.11.2014 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://libartrus.com/archive/ 13. Соловейчик С.Л. Фрунзенская коммуна. – М.: Дет. лит., – 1969. – 175 с. citation: Вознюк, О. В. (2015) Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу. Андрагогічний вісник (6). с. 24-45. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20961/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_6_2015_6.PDF