%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2014 %F zu2:20964 %I Київ %J Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки %K парадокс; онтологічні та семантичні парадокси; парадоксоведення; парадоксальне мислення; гуманітарне та природниче знання; педагогіка життєвих фактів; метаморфозна педагогіка. %N 6 %P 44-62 %T Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми %U http://eprints.zu.edu.ua/20964/ %X У статті обґрунтовується думка про те, що сучасна освіта, як і наука, переходить до нової педагогічної парадигми, в рамках якої виявляється необхідність введення спеціальної навчальної дисципліни – парадоксоведення, подібно до містичного богослов'я, яке є навчальним предметом у релігійних навчальних закладах. Концептуалізуются нові педагогічні напрями – метаморфозна педагогіка та педагогіка життєвих фактів.