eprintid: 20964 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/09/64 datestamp: 2016-05-17 12:04:08 lastmod: 2016-05-17 12:04:08 status_changed: 2016-05-17 12:04:08 type: article metadata_visibility: show title: Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується думка про те, що сучасна освіта, як і наука, переходить до нової педагогічної парадигми, в рамках якої виявляється необхідність введення спеціальної навчальної дисципліни – парадоксоведення, подібно до містичного богослов'я, яке є навчальним предметом у релігійних навчальних закладах. Концептуалізуются нові педагогічні напрями – метаморфозна педагогіка та педагогіка життєвих фактів. keywords: парадокс; онтологічні та семантичні парадокси; парадоксоведення; парадоксальне мислення; гуманітарне та природниче знання; педагогіка життєвих фактів; метаморфозна педагогіка. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки number: 6 publisher: Київ pagerange: 44-62 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 2. Гроф С. За пределами мозга. Пер.с англ. 2-у изд. / С. Гроф. – М.: Изд-во Трансперсонального Института, 1993. – 504 с. 3. Дубров А.П. Когнитивная психофизика : Основы / А.П. Дубров. – 2-е изд., исп. и доп. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2006. – 301 с. 4. Казначеев В.П. Космопланетарный феномен человека : проблемы комплексного исследования / В.П. Казначеев, Е.А. Спирин. – Новосибирск : Наука, 1991. – 304 с. 5. Капра Ф. Дао физики / Ф.Капра. – СПб.: Орис, 1994. – 304 с. 6. Козырев Н.А. Избранные труды / Н.А. Козырев. – Л.: Изд. ЛГУ, 1994. – 445 с. 7. Крымский С. Б. Культурные архетипы, или "знание до познания" / С. Б. Крымский // Природа. – 1991. – № 11. – С. 70–75. 8. Марков М. А. О природе материи / М. А. Марков. – М.: Наука, 1976. – С. 216 с. – С. 140. 9. Цехмистро И.З. Холистическая философия науки: Учебное пособие / И.З.Цехмистро. – Сумы: Изд. "Университетская книга", 2002. – 364 с. 10. Чалдини Р. Психология влияния / Р. Чалдини. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. – С. 248. 11. Урманцев Ю.А. О формах постижения бытия / Ю. А. Урманцев // Вопросы философии. – 1993. – № 4. – С. 89–105. 12. Bohm D. Wholeness and the Implicate order / D. Bohm. – London: Routledge & Kegal Paul, 1980. – 220 p. 13. Murphy M. Contemporary meditation research / M. Murphy, S. Dobovan. – San Francіsco, Esalen Іnstіtute Press, 1985. – P. 34–40. 14. Young A. The Reflexive Universe: Evolution of Consciousness. – N. Y.: Delacorte Press, 1976. – 200 р. citation: Вознюк, О. В. (2014) Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки (6). с. 44-62. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20964/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%90%D0%9D_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2014.PDF