relation: http://eprints.zu.edu.ua/20967/ title: Основні аспекти постнекласичної педагогіки creator: Вознюк, О. В. subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи description: Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння. publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/20967/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA.PDF identifier: Вознюк, О. В. (2015) Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 21-31. language: ukraine