%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2015 %F zu2:20967 %I Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ %J Проблеми освіти: Наук-метод. зб. %K системна криза освіти, освітня парадигма, постнекласична наука та педагогіка, тестові процедури %N 85 %P 21-31 %T Основні аспекти постнекласичної педагогіки %U http://eprints.zu.edu.ua/20967/ %X Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння.