eprintid: 20967 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/09/67 datestamp: 2016-05-17 12:06:03 lastmod: 2016-05-17 12:06:03 status_changed: 2016-05-17 12:06:03 type: article metadata_visibility: show title: Основні аспекти постнекласичної педагогіки language: ukraine abstract: Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння. keywords: системна криза освіти, освітня парадигма, постнекласична наука та педагогіка, тестові процедури creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Проблеми освіти: Наук-метод. зб. number: 85 publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ pagerange: 21-31 refereed: TRUE referencetext: 1. Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности / П.Вайнцвайг. – М.: Прогресс, 1990. – 192 с. 2. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 3. Роджерс К. Вгляд на психотерапию. Становление человека / К.Роджерс. – М.: "Прогресс", "Универс", 1994. – 480 с. 4. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проб¬лем / О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. 5. Тюнников Ю.С. Педагогическая мифология: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по пед.специальностям / Ю.С.Тюнников, М.А.Мазниченко. – М.: Гуманитар. изд центр ВЛАДОС, 2004. – 352 с. 6. Шаталов В.Ф. Эксперимент продолжается / В.Ф. Шаталов. – М.: Педагогика, 1989. – 336 с. 7. Щетинин М.П. Объять необъятное. Записки педагога / М. П. Щетинин. – М. : Педагогика, 1986. – 176 с. 8. Berg I. Education and Job: The Great Training Robbery / I. Berg. – Boston: Beacon Press, 1971. – 234 р. citation: Вознюк, О. В. (2015) Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 21-31. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20967/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA.PDF