eprintid: 21002 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/10/02 datestamp: 2016-05-23 07:31:36 lastmod: 2016-05-23 07:31:36 status_changed: 2016-05-23 07:31:36 type: article metadata_visibility: show title: Роль казки у процесі викладання математики language: ukraine creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного і молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП Левковець М.П. pagerange: 17-21 refereed: TRUE referencetext: 1. Бэкон Ф. Новый органон / Фрэнсис Бэкон. – Рига: Звайгзне, 1989. – 315 с. 2. Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика : монографія / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 708 с [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/9067/ 3. Вознюк О.В. Парадоксоведення – навчальна дисципліна нової освітньої парадигми / О.В. Вознюк // Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 6. – К., 2014. – С. 44-62. 4. Закон України "Про освіту". – К.: Генеза, 1996. – 36 с. – С. 3-4. 5. Запорожец А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец // Принцип развития в психологии. – М.: Наука 1978. – С. 254–256. 6. Крымский С. Б. Культурные архетипы, или "знание до познания" / С. Б. Крымский // Природа. –1991. – № 11. – С. 70–75. 7. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. Проект. – К.: Шкільний світ, 2001. – 16 с. – С. 4.5. 8. Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів // Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 31.10.2011, №1243. 8. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка / С.С. Пальчевський. – Рівне : РДГУ, 2002. – 393 с. 10. Педагогічна спільнота: психосоціальний аспект: колективна монографія / за ред. О.А. Донченко. – К.: Наукова думка, 2007. – 192 с. – С. 29-31. 11. Тихомиров О. К. Психология мышления / О. К. Тихомиров. – М.: Изд. МГУ, 1984. – 272 с. – С. 229. 12. Урманцев Ю.А. О формах постижения бытия / Ю. А. Урманцев // Вопросы философии. – 1993. – № 4. – С. 89–105. 13. Чуковский К. Сказки. От двух до пяти. Живой как жизнь. – В 2 т. – Т. 1. / К. Чуковский. – М.: Правда, 1990. – 656 с. 14. Murphy M. Contemporary meditation research / M. Murphy, S. Dobovan. – San Francіsco, Esalen Іnstіtute Press, 1985. – P. 34–40. citation: Вознюк, О. В. (2015) Роль казки у процесі викладання математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. с. 17-21. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21002/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%88_2016.PDF