eprintid: 21003 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/10/03 datestamp: 2016-05-23 07:32:08 lastmod: 2016-05-23 07:32:08 status_changed: 2016-05-23 07:32:08 type: article metadata_visibility: show title: Нова постнекласична парадигма мистецької освіти language: ukraine abstract: На основі міждисциплінарного підходу розглядається постнекласична синергетична резонансно-хвильова концепція (парадигма) художньо-естетичного виховання та мистецької освіти взагалі, яка спирається на поєднання природничонаукового і гуманітарного знань та виявляє алгоритми як ефективної (гармонійної) педагогічної дії, так і створення гармонійних (геніальних) творів мистецтва, що мають колосальні наслідки для освітньої сфери, оскільки дозволяють розробити психолого-естетичні методи гармонійної педагогічної дії на всіх учасників освітнього процесу. Постнекласична парадигма мистецької освіти має на меті досягти інтеграції способів та практик пізнання та освоєння світу людиною. Окреслюються деякі психолого-педагогічні основи інтеграції у галузі мистецької освіти як теоретико-методологічна та практична передумова зазначеної парадигми. keywords: постнекласична наука; резонансно-хвильова концепція художньо-естетичного виховання; психолого-педагогічні основи інтеграції у галузі мистецької освіти; гуманітарне та природничонаукове знання. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць number: 5 publisher: Хмельницький ТОВ Поліграфіст pagerange: 8-14 refereed: TRUE referencetext: 1. Артемьева Е.Ю. Психология субъективной семантики / Е.Ю. Артемьева. – М.: Изд. МГУ, 1980. – 128 с. 2. Гончаренко С.У. Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти / С.У. Гончаренко // Постметодика. – 1994. - № 2 (б). – 121 с. 3. Гончаренко С.У. Гуманізація і гуманітаризація освіти / Семен Гончаренко, Юрій Мальований // Шлях освіти . – 2001. – №2. – С.2-6. 4. Історія світової та української культури: Підруч. для вищ. зак. освіти / В.А.Греченко, І.В.Чорний, В.А.Кушнерук, В.А.Режко. – К: Літера, 2000. – 364 с. 5. Леонтьева Э.В. Карл Орф / Э.В. Леонтьева. – М.: Музыка, 1984. – 334 c. 6. Мистецтво. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Л.М.Масол, О.В.Гайдамака, Н.В.Очеретяна, О.М. Дмитренко. // Мистецтво та освіта. – №№ 1-3. – 2012. – С. 110-135. 7. Морозова С. Основные направления и приемы развития детского творчества в педагогической деятельности Б.Яворского и его учеников / Сост. О. Апраксина / С.Морозова. – М.: Просвещение, 1990. – C. 113-120. 8. Мун Л.Н. Синтез искусств как постоянно развивающийся процесс порождения нового в искусстве, образовании, науке и его импровизационная природа / Л.Н. Мун // Институт Художественного Образования Российской Академии Образования. Электронный научный журнал "Педагогика искусства". – № 2. – 2008. – С. 111-121. 9. Сноу Ч.П. Две культуры : сб. публицистических работ / Чарльз Перси Сноу ; пер. с англ. Ю.С.Родман. – М.: Пргресс, 1973. – 143с. 10. Штайнер Р. Воспитание ребенка с точки зрения духовной науки / Р. Штайнер. – М.: Парсифаль, 1993. – 93 c. citation: Вознюк, О. В. (2016) Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць (5). с. 8-14. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21003/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_2016.PDF