eprintid: 21010 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/10/10 datestamp: 2016-05-23 07:55:35 lastmod: 2016-05-23 08:01:06 status_changed: 2016-05-23 07:55:35 type: monograph metadata_visibility: show title: Синергетична парадигма креативної педагогіки language: ukraine creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: other date: 2015 date_type: published publisher: К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова refereed: TRUE referencetext: 1. Брагина Н.Н. Функциональные асимметрии человека / Н.Н. Брагина, Т.А. Доброхотова. – М. : Медицина, 1988. – 288 с. 2. Вознюк О.В. Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей // Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль, 2009. – С. 36-42. 3. Вознюк О.В. Спроба обгрунтування універсального підходу до діагностики обдарованості // Методичині основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей): Матеріали науково-практичного семінару 15 вересня 2011 р., м. Київ. – К.: ІОД НАПН України, 2011. – С. 34-40. 4. Вознюк О.В. Сутність феномену обдарованості // "Іінтелект і особистість", семінар. Матеріалі семінару "Інтелект і особистість" та круглого столу "Структура особистості дитини у віковому вимирі", 27 квітня 2010 р / НАПН, Ін-т обдар.дитини. – К., 2010. – С. 31-32. 5. Губенко О. В. Феномен інтуїції та інтелектуальної творчості / О. В Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 7. – С. 10–14. 6. Дорфман Л. Я. Основные направления исследований креативности в науке и искусстве / Л. Я. Дорфман, Г. В. Ковалева // Вопросы психологи. – 1999. – № 2. – С. 101-106. 7. Кудрявцев В. Т. Выбор и надситуативность в творческом процессе : опыт логико-психологического анализа проблемы / В. Т. Кудрявцев // Психологический журнал. – Т. 18. – 1997. – № 1. – С. 16-30. 8. Педагогическая антропология. Учебное пособие / Авт. – сост. Б. М. Бим-Бад. – М. : Урао. – 1998. – 576 с. 9. Федорова М.А. Педагогическая синергетика как основа моделирования и реализации деятельности преподавателя высшей школы : диссер… канд. пед. наук. – 13.00.08. – теория и методика профессионального образования / Федорова Марина Александровна. – Ставрополь, 2004. – 169 с. 10. Шаронин Ю. В. Синергетика в управлении учреждениями образования / Ю. В. Шаронин // Высшее образование. – 1999. – № 4. – С. 14-18. citation: Вознюк, О. В. (2015) Синергетична парадигма креативної педагогіки. Інший. К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21010/1/%D0%A1%D1%82_%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2014.PDF