relation: http://eprints.zu.edu.ua/21049/ title: Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст creator: Білюк, І. Л. subject: PE Англійська мова description: Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації" date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/21049/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf identifier: Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. с. 12-15. language: ukraine