eprintid: 21049 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/02/10/49 datestamp: 2016-05-24 08:10:50 lastmod: 2016-05-24 08:15:51 status_changed: 2016-05-24 08:10:50 type: article metadata_visibility: show contact_email: inna_bilyuk@mail.ru title: Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст language: ukraine abstract: Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації" creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016 pagerange: 12-15 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. с. 12-15. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21049/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf