eprintid: 21071 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5906 dir: disk0/00/02/10/71 datestamp: 2016-05-24 11:46:29 lastmod: 2016-05-24 11:47:09 status_changed: 2016-05-24 11:46:29 type: article metadata_visibility: show title: Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики language: ukraine abstract: Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до самоосвіти. creators_name: Коротун, О. В. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016-03 date_type: published publication: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку pagerange: 186-188 refereed: TRUE citation: Коротун, О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 186-188. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21071/1/Korotun2016.pdf