eprintid: 21073 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/10/73 datestamp: 2016-05-24 11:51:46 lastmod: 2016-05-24 11:53:18 status_changed: 2016-05-24 11:51:46 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми застосування інтерактивних методів навчання у початковій школі language: ukraine creators_name: Петруняк, Н. creators_name: Дубравська, Н. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 125-129 refereed: TRUE referencetext: 1. Грабовська С. Л. Інтерактивне навчання у вузі: проблеми і перспективи // Вісник Львівського університету. Серія педагогіч¬на. – Вип.15. – С.171-176. 2. Кондратюк І.І., Москвіна Т.П. Гуманізація взаємин учнів початкових класів // Магістратура в умовах євроінтеграційних процесів вищої школи: збірник наукових праць / за заг. ред. С. С. Вітвіцької, Н. М.Мирончук. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені І.Франка, 2013. – С. 249-252. 3. Моделі навчання (для студентів педагогічних спеціаль¬ностей) / За ред. Т. С. Кашманової. Серія: навчально-методичні мате¬ріали. – Вип. 5. –Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 22 с. 4. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: Метод. посібн. – К.: АПН, 2012. – 136 с. 5. П'ятакова Г. П. Застосування інтерактивних методів нав¬чання на заняттях із курсу "Історія російської літератури" у вищій школі // Тези доповідей звітної наукової конференції кафедри педагогіки, 19 лютого 2002 p. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – С. 41-47. 6. Ярошенко О. Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. – К.: Партнер, 2007. – 193 с. citation: Петруняк, Н., Дубравська, Н. М. (2015) До проблеми застосування інтерактивних методів навчання у початковій школі. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. с. 125-129. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21073/1/7.pdf