eprintid: 21088 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/02/10/88 datestamp: 2016-05-25 06:25:22 lastmod: 2016-05-25 06:25:22 status_changed: 2016-05-25 06:25:22 type: article metadata_visibility: show title: Відеореклама в брендингу міст language: ukraine abstract: Стаття присвячена дослідженню відеореклами як ефективного способу брендингу міст. Виділено лексичні засоби аргументації у відеорекламі (числівники, оцінні лексичні одиниці і повтори), які спрощують процес декодування інформації про місто. Пропонуються приклади найуживаніших числівників, що використовуються у популяризації міст, у формуванні та реалізації конкурентного потенціалу міста. Аналізується кореляція зображення та відповідних позитивно-оцінних прикметників у відеорекламі. Розглядаються особливості лексико-синтаксичних повторів, які фокусують та утримують увагу адресата на рекламованому місті. Значну увагу приділено комунікативній стратегії апеляції до емоцій, почуттів адресата, що покликана переконати його у необхідності відвідати відповідне місто. Досліджені особливості прагматичного впливу відеореклами на адресата шляхом апеляції до авторитету, яка передбачає вплив на реципієнтів як на когнітивному, так і на сугестивному рівнях. keywords: бренд, відеореклама, позитивно-оцінні прикметники, повтор, апеляція до емоцій адресата, апеляція до авторитету creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Наукові записки Вінницького педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство) number: 21 publisher: Вінниця : ТОВ "фірма "Планер" pagerange: 127-133 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2015) Відеореклама в брендингу міст. Наукові записки Вінницького педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство) (21). с. 127-133. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21088/1/%D0%92%D0%86%D0%94%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90%20%D0%92%20%D0%91%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%98%D0%9D%D0%93%D0%A3%20%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2.pdf