eprintid: 21118 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/02/11/18 datestamp: 2016-05-25 07:55:24 lastmod: 2016-05-25 07:55:24 status_changed: 2016-05-25 07:55:24 type: article metadata_visibility: show title: Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit language: other creators_name: Tymchuk, Y. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей publisher: Житомир: ФО-П Левковець Н.М. pagerange: 171-173 refereed: TRUE citation: Tymchuk, Y. (2016) Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 171-173. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21118/1/16.pdf