eprintid: 2127 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 27 dir: disk0/00/00/21/27 datestamp: 2008-11-11 10:27:07 lastmod: 2016-10-06 10:00:26 status_changed: 2008-11-11 10:27:07 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві language: ukraine abstract: У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу. creators_name: Самойлюкевич, І. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 37 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 74-76 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Самойлюкевич, І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 74-76. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2127/1/08sivois.pdf