eprintid: 21278 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 3464 dir: disk0/00/02/12/78 datestamp: 2016-06-06 10:04:15 lastmod: 2016-06-06 10:11:59 status_changed: 2016-06-06 10:04:15 type: other metadata_visibility: show title: Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА") language: ukraine creators_name: Борисов, В. С. ispublished: pub subjects: HG divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publisher: ЖДУ ім. І. Франка citation: Борисов, В. С. (2016) Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"). ЖДУ ім. І. Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21278/1/%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2.pdf