%0 Journal Article %A Арешонков, В. Ю. %D 2013 %F zu2:21390 %J Науковий вісник Донбасу %K суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет %N 4(24) %P 96-100 %T Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження %U http://eprints.zu.edu.ua/21390/ %X У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань, умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.