eprintid: 21390 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1307 dir: disk0/00/02/13/90 datestamp: 2016-06-14 10:50:48 lastmod: 2016-06-14 10:50:48 status_changed: 2016-06-14 10:50:48 type: article metadata_visibility: show title: Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження language: ukraine abstract: У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань, умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці. keywords: суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Науковий вісник Донбасу number: 4(24) pagerange: 96-100 refereed: TRUE official_url: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_4_5.pdf citation: Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). с. 96-100. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21390/1/%E2%80%9E%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%20%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%A3%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%E2%80%9D_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B1%D0%B0%D1%81%D1%83_2013_4_5.pdf