%0 Report %9 Документ, представлений на обговорення %A Семенець, Л. М. %C Науково-методична лабораторія "Освітньо-виховні системи Полісся" %D 2014 %F zu2:21428 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K математичні здібності,педагогічна "умова" %T Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя %U http://eprints.zu.edu.ua/21428/ %X Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників утворюють цілісну трирівневу структуровану систему з визначеними компонентами та зв'язками. Для формування складного особистісного утворення, яким є професійно-педагогічна готовність до розвитку особистіної характеристики старшокласників - їхніх математичних здібностей, необхідно дотримуватися системи педагогічних умов, представлених на трьох рівнях теоретичного узагальнення. Установлені обставини обґрунтовують закономірності функціонування педагогічної системи „викладач - студент", націленої на особистісний розвиток майбутніх учителів, формування функціонального та особистісного рівнів професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей учнів старших класів