%0 Journal Article %A Ожгібесова, М. В. %D 2013 %F zu2:21433 %I Wydawnictwo Paсstwowej Wyїszej Szkoіy Zawodowej w Raciborzu. 2013 %J ZROWNOWAZONY ROZWOJ Debiut naukowy 2012 СТАЛИЙ РОЗВИТОК • Науковий дебют 2012 %K Засоби, масової інформації, людина, комунікації %P 255-264 %T Вливи засобів масової інформації на суспільство %U http://eprints.zu.edu.ua/21433/ %X Засоби масової інформації - це потужний механізм комунікації суспільства. Нині людство опинилось у ситуації, коли може не лише поглинати інформацію, створювати, опрацьовувати її тільки у процесі безпосередньої роботи журналістом, але і брати участь в інформаційному процесі щодня. Таку можливість надає Інтернет-мережа, де розвиток так званої «громадської журналістики» відбувається щоденно у соціальних мережах, коментуванні інформації на сайтах провідних видань. Тому «четверта влада» стала, з одного боку, доступною кожному, але проблема залишалась - особисту думку можуть почути, хоч впевненості в тому, що до неї дослухаються, немає. Тоді виникає питання: для чого потрібні засоби масової інформації, крім впливу на суспільство? Логічною була б відповідь: «Щоб інформувати суспільство про події». Але чи задовольнить це самі мас-медіа, якщо вони мають виконувати функції виключно тільки «інформаторів», а не творців громадських настроїв. %Z ISBN 978-83-60730-65-2