eprintid: 21433 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/02/14/33 datestamp: 2016-06-21 13:18:08 lastmod: 2016-06-21 13:18:08 status_changed: 2016-06-21 13:18:08 type: article metadata_visibility: show title: Вливи засобів масової інформації на суспільство language: ukraine abstract: Засоби масової інформації - це потужний механізм комунікації суспільства. Нині людство опинилось у ситуації, коли може не лише поглинати інформацію, створювати, опрацьовувати її тільки у процесі безпосередньої роботи журналістом, але і брати участь в інформаційному процесі щодня. Таку можливість надає Інтернет-мережа, де розвиток так званої «громадської журналістики» відбувається щоденно у соціальних мережах, коментуванні інформації на сайтах провідних видань. Тому «четверта влада» стала, з одного боку, доступною кожному, але проблема залишалась - особисту думку можуть почути, хоч впевненості в тому, що до неї дослухаються, немає. Тоді виникає питання: для чого потрібні засоби масової інформації, крім впливу на суспільство? Логічною була б відповідь: «Щоб інформувати суспільство про події». Але чи задовольнить це самі мас-медіа, якщо вони мають виконувати функції виключно тільки «інформаторів», а не творців громадських настроїв. keywords: Засоби, масової інформації, людина, комунікації educational: Засоби масової інформації у своїй діяльності постійно наштовхуються на низку проблем. Але головною і найважливішою проблемною сферою залишається об'єктивність інформації. Зацікавленими в ній є всі - як громадськість, так і представники влади. І при дотриманні усіх вимог демократії та відсутності обмеження свободи слова, дійсно злагоджена співпраця цих двох елементів буде мати місце лише тоді, коли інтереси з приводу використання засобів масової інформації у них будуть збігатись. Тому, розглядаючи концепцію «засоби масової інформації - суспільство», не можна не враховувати, що інтереси можуть бути у різних сторін багатостороннього комунікативного процесу. interacttype: expositive creators_name: Ожгібесова, М. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public note: ISBN 978-83-60730-65-2 date: 2013 date_type: published publication: ZROWNOWAZONY ROZWOJ Debiut naukowy 2012 СТАЛИЙ РОЗВИТОК • Науковий дебют 2012 publisher: Wydawnictwo Paсstwowej Wyїszej Szkoіy Zawodowej w Raciborzu. 2013 pagerange: 255-264 refereed: TRUE citation: Ожгібесова, М. В. (2013) Вливи засобів масової інформації на суспільство. ZROWNOWAZONY ROZWOJ Debiut naukowy 2012 СТАЛИЙ РОЗВИТОК • Науковий дебют 2012. с. 255-264. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21433/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%8F_%D0%9E%D0%B6%D0%B3%D1%96%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.PDF