%0 Journal Article %A Васильєва, Р. Ю. %D 2010 %F zu2:21498 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи %K завдання, студенти, організації проектної діяльності, підлітки, позаурочний час. %T Підготовка майбутніх учителів до використання методу проектів у позаурочній діяльності підлітків %U http://eprints.zu.edu.ua/21498/ %X Сьогодні є очевидним те, що реалізувати принципи особи орієнтованого навчання при традиційних підходах неможливі виключення кожного учня в активний пізнавальний та пошуковий який застосовує на практиці отримані знання з безпечного поводження повинно бути створено адекватне навчально-виховне середовище , що забезпечувало б можливість вільного доступу до різних джерел інформації спілкування з однолітками, спільної праці під час вирішення життєвих і важливих проблем [1]. Найбільш перспективним з підношенні є метод проектів.