%0 Journal Article %A Семенець, Л. М. %D 2016 %F zu2:21503 %I Київ %J Проблеми та перспективи розвитку освіти %K Знання, уміння, навички, процес, навчально - виховний, здоров'я. %T Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи %U http://eprints.zu.edu.ua/21503/ %X Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1].