eprintid: 21503 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/02/15/03 datestamp: 2016-06-24 16:31:38 lastmod: 2016-06-24 16:31:38 status_changed: 2016-06-24 16:31:38 type: article metadata_visibility: show title: Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи language: ukraine abstract: Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1]. keywords: Знання, уміння, навички, процес, навчально - виховний, здоров'я. educational: Важливість зазначеної проблеми привертає увагу до неї науковців та педагогів-практиків, що мають безпосереднє відношення до викладання безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах. Методологічний рівень розв’язання проблеми готовності до вивчення учнями основ здоров’я передбачає застосування діяльнісного, системного, комплексного, культурологічного, особистісно орієнтованого, акмеологічного та компетентнісного підходів у ході професійно-педагогічної підготовки. interacttype: mixed creators_name: Семенець, Л. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Проблеми та перспективи розвитку освіти publisher: Київ refereed: TRUE citation: Семенець, Л. М. (2016) Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи. Проблеми та перспективи розвитку освіти. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21503/1/_doc.pdf