%0 Journal Article %A Гавриловська, К. П. %A Шаховець, Ю. %D 2016 %F zu2:21551 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет %N 8 %P 44-46 %T Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна %U http://eprints.zu.edu.ua/21551/ %X Синдром Дауна – це найпоширеніша з усіх відомих на сьогоднішній день форма хромосомної патології. Діти з синдромом Дауна, – це особливі діти, яким дуже потрібні турбота, увага, любов, тепло і затишок. Особливість цих дітей зумовлює одна зайва пара хромосом, яка змінює сприймання світу, наповнює його сонцем і радісними емоціями і позбавляє злих намірів. Але проблемою є те, що діти з таким діагнозом відстають у розвитку порівняно зі своїми однолітками. Ця проблема, в першу чергу, лягає на плечі їх батьків, адже дитині з синдромом Дауна потрібно приділяти набагато більше уваги та часу, ніж звичайній дитині, потрібно більше навчати, більше займатися з дитиною, щоб вона не відставала у розвитку від своїх однолітків. Ці проблеми загострюється особливо коли дитина з синдромом Дауна йде навчатися у школу до інклюзивного класу. Такій дитині важко адаптуватися до нових умов і також є ризик негативного ставлення з боку однолітків. Всі ці фактори безпосередньо впливають на емоційну сферу дитини, тому потрібно навчати дитину і розвивати її емоційну сферу за допомогою тренінгових занять.