eprintid: 21557 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/15/57 datestamp: 2016-07-04 17:00:37 lastmod: 2016-07-04 17:00:37 status_changed: 2016-07-04 17:00:37 type: article metadata_visibility: show title: Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом language: ukraine abstract: Поведінка старшокласників у конфліктних ситуаціях має особливу актуальність і становить цікавість у зв’язку з питаннями соціальної інтеграції і дорослішання. Адже нова соціальна ситуація розвитку особистості в юнацькому віці обумовлює зміни в індивідуальних особливостях особистості, в результаті чого відбувається загострення міжособистісних стосунків. Міжособистісні конфлікти – це зіткнення відмінних переконань, їхня боротьба. Тому не дивно, що юнаки по-різному відстоюють власну думку. Не останнє місце при цьому відіграє груповий статус суб’єкта. Часто старшокласнику для того, щоби захистити свої переконання, не вистачає впевненості через вплив свого групового статусу, або, навпаки, він настільки в ньому переконаний, що вступає в пряме змагання з опонентами. Такі стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях можуть закріпитися за суб’єктом і непродуктивно проявлятися далеко за межами шкільного колективу. creators_name: Мазяр, О. В. creators_name: Горбань, Марія creators_id: mazyar.oleg2010@yandex.ua ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет number: 8 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 51-52 refereed: TRUE citation: Мазяр, О. В., Горбань, Марія (2016) Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). с. 51-52. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21557/1/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D1%8F%D1%80.pdf