%0 Journal Article %A Янчевська, В. %A Загурська, І. С. %D 2016 %F zu2:21596 %I ЖДУ ім. І.Франка %J Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. %N 8 %P 181-183 %T Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці %U http://eprints.zu.edu.ua/21596/ %X У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності психологічної підтримки з боку членів родини.