eprintid: 21596 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/15/96 datestamp: 2016-07-04 12:42:20 lastmod: 2016-07-04 12:42:20 status_changed: 2016-07-04 12:42:20 type: article metadata_visibility: show title: Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці language: ukraine abstract: У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності психологічної підтримки з боку членів родини. creators_name: Янчевська, В. creators_name: Загурська, І. С. creators_id: inna_zagurska78@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. number: 8 publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 181-183 refereed: TRUE citation: Янчевська, В., Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 181-183. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21596/1/%D0%AF%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf