eprintid: 21604 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/16/04 datestamp: 2016-07-05 13:01:43 lastmod: 2016-07-05 13:01:43 status_changed: 2016-07-05 13:01:43 type: article metadata_visibility: show title: Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами language: ukraine abstract: Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою. creators_name: Фальковська, Л. М. creators_name: Хмельницька, Марія creators_id: loboznjuk@gmail.com ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Особисте зростання: теорія і практика number: 2 pagerange: 82-84 refereed: TRUE citation: Фальковська, Л. М., Хмельницька, Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика (2). с. 82-84. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21604/1/%D0%A4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0pdf.pdf