relation: http://eprints.zu.edu.ua/21605/ title: Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку creator: Вікарчук, О. І. subject: BF Психологія description: Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/21605/1/%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf identifier: Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 16-19. language: ukraine