eprintid: 21605 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/16/05 datestamp: 2016-07-05 13:02:14 lastmod: 2017-05-26 12:52:12 status_changed: 2016-07-05 13:02:14 type: article metadata_visibility: show title: Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку language: ukraine abstract: Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження. creators_name: Вікарчук, О. І. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Особистісне зростання: теорія і практика. number: 2 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 16-19 refereed: TRUE citation: Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 16-19. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21605/1/%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf