relation: http://eprints.zu.edu.ua/21628/ title: Діалектичні закони розвитку неформальної освіти creator: Павлик, Н. П. subject: BF Психологія description: Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови, форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні методологія відображає загальні принципи пізнання та категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм, стилів мислення, картини світу. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/21628/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BA.pdf identifier: Павлик, Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 56-58. language: ukraine