eprintid: 21628 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/16/28 datestamp: 2016-07-05 13:30:46 lastmod: 2017-05-26 12:53:31 status_changed: 2016-07-05 13:30:46 type: article metadata_visibility: show title: Діалектичні закони розвитку неформальної освіти language: ukraine abstract: Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови, форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні методологія відображає загальні принципи пізнання та категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм, стилів мислення, картини світу. creators_name: Павлик, Н. П. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_med full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Особистісне зростання: теорія і практика. number: 2 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 56-58 refereed: TRUE citation: Павлик, Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 56-58. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21628/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BA.pdf