relation: http://eprints.zu.edu.ua/21634/ title: Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності creator: Пойта, І. О. subject: BF Психологія description: Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/21634/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf identifier: Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 68-70. language: ukraine