eprintid: 21634 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/16/34 datestamp: 2016-07-05 13:35:47 lastmod: 2017-05-26 12:54:28 status_changed: 2016-07-05 13:35:47 type: article metadata_visibility: show title: Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності language: ukraine abstract: Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення. creators_name: Пойта, І. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Особистісне зростання: теорія і практика. number: 2 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 68-70 refereed: TRUE citation: Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 68-70. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21634/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf