%0 Journal Article %A Арешонков, В. Ю. %D 2013 %F zu2:21769 %I Херсон: Херсонський національний технічний університ %J Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету %K суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти. %N 2(9) %P 185-191 %T Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання» %U http://eprints.zu.edu.ua/21769/ %X У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета "Суспільствознавство" у період 1963-1975 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його навчання. Зроблено висновки про те, що зміни навчального змісту у програмах 60-х - 70-х рр. були зумовлені трьома головними чинниками - змінами політико-ідеологічної кон'юнктури в державі; оновленням завдань, що стояли перед освітою; удосконаленням змісту за результатами практики навчання.