eprintid: 21769 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1307 dir: disk0/00/02/17/69 datestamp: 2016-08-22 13:03:14 lastmod: 2018-01-23 13:44:35 status_changed: 2016-08-22 13:03:14 type: article metadata_visibility: show title: Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання» language: ukraine abstract: У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета "Суспільствознавство" у період 1963-1975 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його навчання. Зроблено висновки про те, що зміни навчального змісту у програмах 60-х - 70-х рр. були зумовлені трьома головними чинниками - змінами політико-ідеологічної кон'юнктури в державі; оновленням завдань, що стояли перед освітою; удосконаленням змісту за результатами практики навчання. keywords: суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти. creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету number: 2(9) publisher: Херсон: Херсонський національний технічний університ pagerange: 185-191 refereed: TRUE citation: Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету (2(9)). с. 185-191. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21769/1/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE.pdf