%0 Journal Article %A Арешонков, В. Ю. %D 2013 %F zu2:21770 %I Харків: Видавництво Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди %J Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. %K суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти %N 34 %P 23-34 %T Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання» %U http://eprints.zu.edu.ua/21770/ %X У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета «Суспільствознавство» в період 1976–1986 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його викладання. Зроблено висновки про те, що позитивним досвідом цього періоду став організаційно-методичний складник роботи над удосконаленням змісту суспільствознавства: обговорення проблем на конференціях, семінарах і нарадах; експериментальна апробація інновацій, зворотний зв’язок між укладачами програм та вчителями – практиками; використання науково-методичної періодики для поширення передового педагогічного досвіду навчання суспільствознавства.