%0 Journal Article %A Арешонков, В. Ю. %D 2014 %F zu2:21771 %I Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія %J Педагогічний дискурс %K суспільствознавство, зміст освіти, людина і суспільство %N 17 %P 9-14 %T Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. %U http://eprints.zu.edu.ua/21771/ %X У статті досліджуються процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук.