eprintid: 21771 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 1307 dir: disk0/00/02/17/71 datestamp: 2016-08-22 13:42:58 lastmod: 2016-08-22 13:42:58 status_changed: 2016-08-22 13:42:58 type: article metadata_visibility: show title: Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. language: ukraine abstract: У статті досліджуються процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук. keywords: суспільствознавство, зміст освіти, людина і суспільство creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Педагогічний дискурс number: 17 publisher: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія pagerange: 9-14 refereed: TRUE citation: Арешонков, В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс (17). с. 9-14. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21771/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0_%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_2014_17_3.pdf